Dostałam właśnie od cioci z Ameryki książkę "The art of Tim Burton" i strasznie się cieszę!
jest taka świetna! (Nie wiem czy kogoś to interesuje, ale tak chciałam tylko powiedzieć) :3
Ja nie wiem co Tim ma w swojej głowie ale dla mnie to jest czysty ARTYSTA,GENIUSZ w tym
kunszcie.Dla mnie bije wszystkich na głowę (prawie wszystkich) uwielbiam każdy jego film.Praca
z nim byłaby dla mnie chyba największym marzeniem i zaszczytem (oprócz pracy z Jack
Nicholson) w ogóle zobaczyć go na żywo.Ale...
Zna ktoś może adres email (tylko email), na który można wysyłać listy z prośbą o autograf Tim'a?
Chciałabym dostać jego autograf, a nie wiem na jaki adres mam wysłać list. Będę bardzo wdzięczna za pomoc :-**
Po słabej Alicji i najdalej niezłych Cieniach Burton odkuł się animacją Frankenweenie. Zobaczymy,
czy ta tendencja zwyżkowa potrwa dalej, ponoć kolejna animacja się szykuję.
Polecilibyście mi jakieś książki, w których mogę znaleźć chociaż podobny klimat, co w filmach Burtona?
Rozumiem że można go lubić, sam go lubię ale tak naprawdę nie jest zbyt utalentowanym
reżyserem za jakiego większość go ma (na co wskazuje miejsce w rankingu). Ma swój styl,
ogromną wyobraźnie a jego filmy są często dość niezwykłe, i pewnie dlatego tak trafia w
gust masy. Co nie zmienia faktu że swoimi ostatnimi...
Witam!
Chcę serdecznie zaprosić do odwiedzenia pierwszego w Polsce blogu poświęconego twórczości Tima Burtona:
http://filmytimaburtona.blogspot.com/
Gorąco zachęcam do komentowania!
Pozdrawiam :)
Czy na filmwebie jest jakaś ogromna kampania na rzecz Pana Burtona i jego towarzystwa wzajemnej adoracji? Cała trójka nie spada z podium w odpowiadających sobie rankingach, a wręcz Pani Helena bije się o pierwsze miejsce na tysięczne części punktu z Meryl Streep. Sam uwielbiam Tima Burtona i do pozostałej dwójki...
wszystko pięknie, Burton to bardzo dobry reżyser, ale żeby Coppola był niżej od niego w TOP
reżyserów to już jakaś kpina.
W teledysku wystąpiła Winona Ryder, a wszystko jest oczywiście w "Burton'owskim" stylu http://www.youtube.com/watch?v=7SxTyvOixJA
1.Edward Nożycoręki
2.Batman (1989)
3.Gnijąca panna młoda
4.Alicja w krainie czarów
5.Sok z żuka
Nie widziałem (ważniejsze):
Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street
Ed Wood
Jeździec bez głowy
Powrót Batmana (1992)
Przeglądam sobie filmografię Burtona i czemu mnie to nie dziwi, że jest
współodpowiedzialny za Abrahama Lincolna: Łowcę Wampirów, jeden z największych
gniotów wszechczasów?
Naprawdę starałam się dać Burtonowi szansę, Sweeney Todda i Edwarda Nożycorękiego
uważam za filmy nawet znośne, ale cała reszta to dla mnie...
Widziałem 4 filmu Burtona. Jeźdźca bez głowy, Edwarda nożycorękiego, Marsjanie atakują i
planeta małp(6,7,6,4) No szczerze mówiąc to chyba gorszej średniej nie ma u mnie żaden
znany reżyser. 9.0? Litości za co?! Jego filmy z rzeczy pozytywnych cechują jedynie bardzo
przyzwoite kostiumy, charakteryzacja....